Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Dzień Budowlańca w Zespole Szkół imienia Stanisława Staszica w Staszowie. To już kolejne takie wydarzenie - zobacz zdjęcia

Maciej Barwinek
Maciej Barwinek
Uczniowie mieli okazję wypróbować elektronarzędzia.
Uczniowie mieli okazję wypróbować elektronarzędzia. Paulina Majczak
Pod koniec września w Zespole Szkół imienia Stanisława Staszica w Staszowie kolejny raz zorganizowano wydarzenie z okazji Dnia Budowlańca. Zajęcia, warsztaty i zawody skierowane były głównie do uczniów technikum budownictwa.

Dzień Budowlańca w Staszowie

Dyrektor Zespołu Szkół w Staszowie Jerzy Jabczuga złożył wszystkim uczniom oraz przedstawicielom branży budowlanej życzenia i zaprosił do aktywnego uczestnictwa w zawodach pomiędzy oddziałami technikum budowlanego. O priorytetach kształcenia na Politechnice Świętokrzyskiej opowiedziała prodziekan doktor inżynier Małgorzata Linek, a wicestarosta staszowski Leszek Guzal pogratulował uczniom wyboru tego przyszłościowego kierunku kształcenia. W dalszej części spotkania prezentacje firm przedstawili: Patryk Fajkis przedstawiciel firmy „Makita”, Patryk Straż i Adrian Kasprzyk z firmy „Blue Dolphin” oraz Wojciech Tatara z firmy „Alpol”. Uczniowie technikum budowlanego wzięli udział w zawodach: tor przeszkód, wbijanie gwoździ na czas, rzut piłeczką do betoniarki, szpachlowanie, klejenie płytek oraz w konkursie wiedzy budowlanej. Najlepszym uczniom wręczono medale oraz nagrody rzeczowe.

Zobaczcie zdjęcia z Dnia Budowlańca w Staszicówce

Źródło: Starostwo Powiatowe w Staszowie

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na staszow.naszemiasto.pl Nasze Miasto